BSN SCU - Eshop & Εμπορική Διαχείριση σε ένα
 

e-Shop και Εμπορικό Πρόγραμμα ή BSN SCU;

Μέχρι τώρα θεωρούσαμε το e-Shop και το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης ή το ERP, δύο διαφορετικές οντότητες, που αναγκαστικά έπρεπε με κάποιο τρόπο να συνεργασθούν προκειμένου να λειτουργεί η επιχείρηση.

Έτσι για παράδειγμα οι παραγγελίες από το e-shop «μεταφέρονταν» με διάφορους τρόπους στο εμπορικό πρόγραμμα προκειμένου να εκδοθούν παραστατικά και να ολοκληρωθεί η πώληση. Αντίστοιχες «μεταφορές» ήταν αναγκαίες για την ενημέρωση των αποθεμάτων, για τα στοιχεία των προϊόντων, για τις παραγγελίες σε προμηθευτές κλπ.

Για να λειτουργήσει δηλαδή η επιχείρηση έπρεπε να υπάρχει το eshop, τo εμπορικό και ένα πλήθος ενδιάμεσων ειδικών εφαρμογών, οι οποίες είχαν μεγάλο κόστος ανάπτυξης και συντήρησης. Το κυριότερο ήταν τα προβλήματα σταθερότητας και αδυναμίας λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο (real time) που παρουσίαζαν, όχι λόγω κατασκευαστικών λαθών αλλά λόγω της ίδιας της φύσης τους.

Σε αυτό το μοντέλο λειτoυργίας έρχεται να δώσει τελική και ολοκληρωμένη απάντηση το BSN SCU. Η φιλοσοφία του βασίζεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση για να λειτουργεί αποδοτικά πρέπει να διαθέτει όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή και επικοινωνία με τους πελάτες της,δυνατότητες διαχείρισης των εσωτερικών της διαδικασιών, και φυσικά απρόσκοπτη επικοινωνία με προμηθευτές, με δυνατότητα διαχείρισης των πληροφοριών - δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, από ένα σύστημα, σε μία κοινή βάση δεδομένων από την οποία αυτά θα είναι διαθέσιμα όπου χρειάζεται, εντός και εκτός της επιχείρησης. Και όλα αυτά θα πρέπει να επιτυγχάνονται με λογικό και εκ των προτέρων γνωστό, κόστος εγκατάστασης και συντήρησης, ώστε μια νέα επιχείριση να μπορεί να αναπτυχθεί και μια μεγάλη να γίνει ακόμη μεγαλύτερη.

To BSN SCU είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, προβολής και επικοινωνίας με πελάτες, δυνητικούς και υπάρχοντες, και επικοινωνίας και συνεργασίας με προμηθευτές. Το BSN SCU έχει εξαρχής αναπτυχθεί ώστε να λειτουργεί σε περιβάλλον CLOUD, δίνοντας την δυνατότητα στους χρήστες να το χρησιμοποιούν από οποιοδήποτε σημείο εντός ή εκτός επιχείρησης με πραγματικά ελάχιστο κόστος σε υλικό εξοπλισμό (μια συσκευή που συνδέεται στο internet, είναι αρκετή).

Ας δούμε ένα παράδειγμα λειτουργίας του BSN SCU.

Υποθέτουμε ότι κάποιος υποψήφιος πελάτης εισέρχεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και αναζητά κάποιο προϊόν προκειμένου να το αγοράσει.

Πως λειτουργεί το BSN SCU;

Ελέγχει εάν το προϊόν βρίσκεται σε απόθεμα στην αποθήκη μας.

Εάν ναι, ενημερώνει τον πελάτη για άμεση παράδοση σύμφωνα με τους περιορισμούς μεταφοράς που τυχόν προκύπτουν από την διεύθυνση του πελάτη.

Εάν όχι, το BSN SCU ελέγχει ποιος ή ποιοί από τους προμηθευτές μας διαθέτουν το προϊόν και στην συνέχεια επιλέγει τον προμηθευτή από τον οποίο θα παραγγελθεί το προϊόν, με βάση κανόνες που εμείς έχουμε ορίσει (π.χ. χαμηλότερη τιμή αγοράς ή συντομότερη παράδοση κλπ και οποιοσδήποτε συνδυασμός τους).

Δημιουργεί και εκτελεί παραγγελία προς τον προμηθευτή για το συγκεκριμένο προϊόν και ενημερώνει τον πελάτη για τον χρόνο παράδοσης. Ταυτόχρονα εισάγει τα στοιχεία του πελάτη στο σύστημα και δημιουργεί την αντίστοιχη παραγγελία.

Όταν το προϊόν παραληφθεί από τον προμηθευτή, εισαχθεί στο σύστημα το αντίστοιχο παραστατικό και ενημερωθεί αυτόματα η αποθήκη μας για την παραλαβή, τότε το δελτίο παραγγελίας που έχει δημιουργηθεί μετασχηματίζεται στο παραστατικό πώλησης που έχει ζητήσει ο πελάτης (Τιμολόγιο, Απόδειξη), ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται η λίστα συλλογής προϊόντων από την αποθήκη (picking), ώστε ο αποθηκάριος να μπορεί να ετοιμάσει την αποστολή.

Μόλις δηλωθεί η εταιρεία ταχυμεταφοράς, το BSN SCU αποστέλλει την αντίστοιχη εντολή δηλώνοντας ότι πρόκειται για παράδοση με αντικαταβολή – όπως δήλωσε ο πελάτης. Ταυτόχρονα καταχωρεί την εντολή στο σύστημα διαχείρισης αντικαταβολών, έτσι ώστε στο τέλος της περιόδου, να γνωρίζουμε ποιές αποστολές έγιναν με κάθε εταιρεία ταχυμεταφοράς, ποιές από αυτές ηταν με αντικαταβολή, το συνολικό ποσό εξόδων μεταφοράς αλλά και πόσα χρήματα πρέπει να επιστραφούν από κάθε εταιρεία ταχυμεταφοράς.




Η παραπάνω είναι μόνο μία από τις εκατοντάδες λειτουργίες του BSN SCU, που θα μπορούσαμε να περιγράψουμε.

Ο στόχος όμως είναι ένας.

Η απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος (όσο σύνθετο και εάν είναι αυτό), ανεξάρτητα από τον ημερήσιο αριθμό παραγγελιών (όσο μεγάλος και εάν είναι), με την λιγότερη δυνατή ανάλωση πόρων και το μικρότερο δυνατό κόστος λειτουργίας.

Και όλα αυτά με ένα σύστημα!

Tο BSN SCU, που έχει εξαρχής κατασκευασθεί έτσι ώστε να αναπτύσσεται μαζί με την επιχείρησή σας, ενσωματώνοντας νέες λειτουργίες, την στιγμή που θα τις χρειαστείτε. Μπορείτε να ξεκινήσετε με τις βασικές λειτουργίες Ηλεκτρονικού Καταστήματος και Εμπορικής Διαχείρισης και αργότερα να επεκτείνετε το σύστημα, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Το BSN SCU είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μεγαλώνει και να υποστηρίζει πάντοτε με τον πιο αποδοτικό τρόπο τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

H BSN έχει την συνολική ευθύνη λειτουργίας και υποστήριξης του BSN SCU η οποία περιλαμβάνει το BSN SCU και τις υποδομές εξοπλισμού, τις νέες εκδόσεις και αναβαθμίσεις, την λειτουργία υπηρεσίας υποστήριξης 24Χ7, την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, την διαχείριση της βάσης δεδομένων και τις προδιαγαφές ασφαλείας, με επίπεδα διαθεσιμότητας (SLA) >99,5% .


Η υποστήριξη είναι το βασικότερο μέλημα των ανθρώπων της BSN σε κάθε δραστηριότητα ανάπτυξης λογισμικού ή παροχής υπηρεσιών πληροφορικής τεχνολογίας.

Έχετε ερώτηση; Είμαστε εδώ για εσάς!

Επικοινωνηστε μαζι μας!

B.S.N. Business Software & Networks

Αθήνα, Χριστιανουπόλεως 55 , 11142

Τηλέφωνο: 210-2915397

E-mail: info@bsn.gr


Το μήνυμά σας στάλθηκε επιτυχώς.
E-mail must be valid and message must be longer than 1 character.